09/09/2013

MARIA BLACK RING






Jeg er vild med Maria Black, og derfor besluttede jeg mig for at købe denne lækre ring i oxideret sølv. 
Jeg har længe ønsket mig sådan en ring, og eftersom at jeg fik strålet alle mine ringe på ferie, besluttede
jeg mig for at erhverve mig denne. Den er købt i en stor størrelse, så jeg kan bruge den på pegefingeren. 
Jeg har nu fundet mig en ny yndlingsring, men jeg må dog ærligt indrømme, at jeg savner mine gamle
vintageringe. Det er surt, når folk ikke kan holde fingrene for sig selv. 
Hvad synes I om min nye ring? Har I en eller flere yndlingsringe? 

2 kommentarer:

  1. Den er bare så smuk! Den har længe stået på min ønskeliste :)

    Men hvor er det bare trist at nogen har stjålet fra dig! Det er simpelthen utroligt, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit! Og så endda noget så personligt som smykker :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med den :). Og ja, det er vildt træls! Men så må jeg begynde fra ny.

      Slet