09/09/2013

925 STERLING SILVER




Som I måske har læst i mit tidligere indlæg, har jeg mistet alle mine sølvringe på en ferie, og jeg har
derfor købt en masse nye sølvringe, da jeg føler mig nøgen uden ringe på fingrene. De er alle i sterling
sølv, og har kostet mellem 10- og 300 kroner. I undrer jer måske over, at en sølvring kan koste 10 kr,
men der var mega tilbud i glitter, og så var jeg heldig at få den sidste sølvring. Det er faktisk min
yndlings af disse. Det er en lillefingerring i vintagelook, og den i ser øverst i venstre hjørne. 

Hvad synes I om mine ringe? Har I nogle ringe, som I synes jeg skal købe? smid en kommentar. 


1 kommentar:

  1. Hej Nanna,

    Jeg vil bare lade dig vide at jeg sælger min net cardigan du viste interesse for. Hvis det stadig er noget finder du den her -http://www.trendsales.dk/listings/secondhand-net-cardigan/34123873?forum=116&status=&search=&road=view_userinfo&pn=12&rt=ur

    God weekend! ;-))

    SvarSlet