10/07/2013

DR. MARTENS







Så fik jeg endelig erhvervet mig de lækre sko fra Dr. Martens. De er købt på smartgirl, men da de er
udsolgt kan jeg desværre ikke ligge et link til jer. Men google er din ven, og de fåes mange steder. Jeg
er vildt glad for dem, og jeg fandt dem endda på tilbud! De er dog en smule for store, men til den pris, 
gør det mig ikke noget. De er vildt behagelige at have på, og jeg tror, at de bliver flittigt brugt hele
sommeren! Hvad synes I om dem? Hvilke sko kommer I til at bruge mest under sommeren? 

HUSK AT FØLGE MIG PÅ BLOGLOVIN OG FACEBOOK. 
TRYK HHV. HER OG HER

4 kommentarer:

  1. De er saftsusme fede! Dr. Martens er bare for cool!

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt forelsket i dem!

      Slet
  2. er du stoppet med at blogge ? det var ellers en skam, kunne godt lide at læse med :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har egentlig ikke været min mening at stoppe med at blogge, men der er ikke rigtig så mange læsere længere, og så har jeg arbejdet en del. Men jeg skal nok smide et par indlæg op i ny og næ! :) Har i hvert fald en del nye køb. Jeg er glad for, at du læser med <3

      Slet